Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud d'Informe de Risc d'Exclusió Residencial (RER)


Persones que viuen en un habitatge i que estan en risc imminent de la pèrdua d'aquest habitatge i que tinguin uns ingressos inferiors a:
  • 2 vegades l'IRSC (Indicador de Renda de Suficiència de Catalunya), si es tracta de persones que viuen soles.
  • 2,5 vegades l'IRSC, si es tracta d'unitats de convivència amb més d'una persona
  • 3 vegades l'IRSC, en cas de persones amb capacitats diverses o amb gran dependència.


    Cal acreditar els ingressos econòmics de tots els membres de la unitat familiar.

    Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit
    Servei responsable: Serveis Socials
    Adreça electrònica: serveissocials@terrassa.cat


    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


    Com fer la sol·licitud de l'informe de Risc d'Exclusió Social (RER)

    - Per internet: accedint al formulari disponible més avall
    - Presencialment: mitjançant la sol·licitud de cita prèvia:
  • Enviant un correu electrònic a l'adreça electrònica de cada SEBAS
  • Trucant per telèfon de cada SEBAS, o bé
  • Adreçant-se a les oficines de qualsevol SEBAS, dintre dels horaris establerts.
  • - Presencialment sense cita prèvia: directament a les oficines de cada SEBAS

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


    Com es pot tramitar

    Per Internet
    Presencialment
    Per telèfon

    Qui el pot demanar?

    Persones que viuen en un habitatge i que estan en risc imminent de la pèrdua d'aquest habitatge per raons econòmiques.

    Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestió gratuïta

    En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

    Servei responsable

    Serveis Socials
    Ca de Torres García, 33 4 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 315 982
    ServeisSocials@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 20-2-2024

    La meva carpeta ciutadana