Renovació de l'Informe de Risc d'Exclusió Residencial (RER) per subministraments
La renovació de l'informe de Risc d'Exclusió Residencial (RER) per subministrament, només el poden sol·licitar les persones que tinguin un RER i que recentment els hi hagi caducat o que està a punt de caducar-li i que compleixin els requisits establerts.
La sol·licitud de l'informe per evitar els talls de subministrament el poden fer les persones titulars de l'habitatge on viuen (de lloguer o propietat), que siguin titulars dels subministraments de llum, aigua o gas i que es trobin en algun dels següents supòsits:
- 2 vegades l'IRSC (Indicador de Renda de Suficiència de Catalunya), si es tracta de persones que viuen soles.
- 2,5 vegades l'IRSC, si es tracta d'unitats de convivència amb més d'una persona.
- 3 vegades l'IRSC, en cas de persones amb discapacitats o amb gran dependència.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Com fer la sol·licitud de l'informe de Risc d'Exclusió Social (RER)
- Per internet: accedint al formulari disponible més avall- Presencialment: mitjançant la sol·licitud de cita prèvia:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Com es pot tramitar
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 1 - Ca de la Unió, 36 BA ( 08221 Terrassa)
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 2.1 - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 2.2 - Ca de Salamanca, 35 ( 08227 Terrassa)
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 3 - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 4.1 - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 4.2 - Pl del Tint, 4 ( 08224 Terrassa)
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 5.1 i 5.2 - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 6.1, 6.2 i 6.3 - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 7 - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- 937 885 065 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 1
- 937 397 411 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 2.1
- 937 397 417 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 2.2
- 937 869 159 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 3
- 937 333 098 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 4.1
- 937 397 083 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 4.2
- 937 342 603 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 5.1 i 5.2
- 937 397 418 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 6.1, 6.2 i 6.3
- 937 869 150 - SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 7
Qui el pot demanar?
Persones titulars de l'habitatge on viuen (de lloguer o propietat) i que siguin titulars dels subministraments de llum, aigua o gas.
Documentació que cal presentar
- Escriptura de propietat de la finca , per acreditar la titularitat de l'habitatge, o bé (còpia)
- Contracte de lloguer , si es el cas (còpia)
- Factura /res del subministrament llum, aigua i/o gas on consta la titularitat del subministrament. (còpia)
- Avís de baixa o baixa del subministrament de l'aigua , si n'hi ha (còpia)
- Avís de baixa o baixa del subministrament de la llum , si n'hi ha (còpia)
- Avís de baixa o baixa del subministrament del gas , si n'hi ha (còpia)
- Avís de l'impagament i/o tall del subministrament de l'aigua (còpia)
- Avís de l'impagament i/o tall del subministrament de la llum (còpia)
- Avís de l'impagament i/o tall del subministrament del gas (còpia)
Acreditació de la dependència energètica per motius de salut, amb un dels següents documents;
- Certificat de discapacitat (còpia)
- Certificat d'acreditació del Grau de dependència (còpia)
- Informe mèdic (còpia)
Acreditació dels ingressos econòmics de tots els membres de la unitat familiar
- Extracte del compte corrent de l'últim any (còpia)
- Declaració jurada d'ingressos econòmics , en cas de no disposar d'extractes bancaris (còpia)
- Autorització de cessió de dades per demanar ajuts públics (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Servei responsable
Oficina municipal d'atenció a la pobresa energètica - OFIMAPE
Ca de Torres García, 33 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982 - - 637 319 283
ofimape@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 16-9-2024