Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Aportació de documentació requerida en un procediment de Serveis Socials

Pas 1 de 2: Entrada de dades

En aquest pas cal entrar les dades de la persona sol·licitant i omplir la informació relativa a allò que es demana.

Instruccions de tramitació

Entrada de dades:

  • Empleneu les vostres dades personals i la resta de dades específiques del formulari.
  • A la part inferior de la pantalla, disposeu d'una relació dels documents requerits per aquest tràmit. Afegiu-los si els teniu en format digital.
  • Premeu el botó "Continuar".

Accedireu a la pantalla de repàs de les dades del tràmit, si cal podeu modificar-les. Si les dades són correctes premeu "Confirmar".

En la pàgina final trobareu un document electrònic original en format PDF.
Aquest document és el comprovant, signat per l'Ajuntament, conforme la vostra sol·licitud, comunicació o queixa ha estat rebuda per l'Ajuntament.

Tancar instruccions

Sol·licitant

Introduïu les dades de la persona, entitat o empresa titular de la sol·licitud



Entreu el número de document sense espais ni guions.
Exemples:
      12345678A (en el cas de DNI)
      A12345678 (en el cas de NIF)
      X1234567A (en el cas de NIE)

Representant

Introduïu les vostres dades identificatives en cas que actueu en nom d'una altra persona, empresa o entitat



Entreu el número de document sense espais ni guions.
Exemples:
      12345678A (en el cas de DNI)
      A12345678 (en el cas de NIF)
      X1234567A (en el cas de NIE)



Dades de contacte

Introduïu les dades necessàries a efectes de comunicació


















Només números,
sense guions ni
punts ni espais.
Exemple:
111222333

Només números,
sense guions ni
punts ni espais.
Exemple:
111222333
Adreça de correu electrònic.
Exemple: seuelectronica@terrassa.cat

* Dades obligatòries ( ** dades obligatòries només en cas de persona física)
És obligatori fer constar un número de telèfon, fix o mòbil.


EXPOSO:

Que faig aportació de la documentació requerida en un procediment de Serveis Socials, en relació a les següents dades:


Sol·licitud de prestació econòmica per a activitats d'estiu i/o extraescolars
Sol·licitud d'ajut per a menjador escolar


Dades de l'alumne/a sol·licitant


(max. 400 caràcters)

* Dades obligatòries

Afegir documents

Adjunteu, en format electrònic (tamany màxim 30 MB), els documents necessaris per a la tramitació.
En vermell hi ha assenyalats els documents imprescindibles per a la tramitació.

Cada fitxer ha de correspondre a un document. No adjunteu més d'un document en el mateix fitxer. El servei responsable es reserva el dret a requerir l'original dels documents aportats en la present sol.licitud.

En cas de sol·licitud de prestació per a activitats d'estiu i/o extraescolars:
 »   Declaració responsable d'ingressos de la unitat familiar de convivència i de les despeses deduïbles
» Seleccioneu el fitxer
 »   Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
» Seleccioneu el fitxer
En cas de sol·licitud d'ajut per a menjador escolar:
 »   Declaració responsable dels ingressos actuals o declaració jurada
» Seleccioneu el fitxer
 »   Declaració de renda del 2022
» Seleccioneu el fitxer
O bé,
 »   Certificat d'imputacions d'ingressos de l'any 2022, en el cas de no haver presentat la declaració de renda
» Seleccioneu el fitxer
 »   Resolució d'acolliment , pel fet que alumne/a es trobi en situació d'acolliment familiar
» Seleccioneu el fitxer
En cas de custòdia compartida quan només ho sol·licita un progenitor. S'escanejarà la part d'identificació dels progenitorsa i la part on queda recollida la resolució del conveni regulador.
 »   Conveni o sentència de divorci.
» Seleccioneu el fitxer
En cas de pensió d'aliments. S'escanejarà la part d'identificació dels progenitors i la part econòmica que rep de filles i fills.
 »   Sentència judicial per ser víctima de violència de gènere
» Seleccioneu el fitxer
(O qualsevol altre document que acrediti aquesta condició).
Els documents estan disponibles a l'apartat d'Impresos
 »   Conveni o sentència de divorci
» Seleccioneu el fitxer

En cas que el document que heu de presentar no consti en l'apartat anterior, incorporeu-lo a través de la següent opció:

Altres documents per a la tramitació
 »  Descripció breu  
» Tipus de document
» Seleccioneu el fitxer

Els tipus de fitxers acceptats son: pdf, odt, doc, docx, rtf, txt, ods, xls, xlsx, jpg, tif, mpg, avi, dwg, gml
NO s'accepten documents pdf de tipus Cartera PDF
.

 
La meva carpeta ciutadana