Informe d'accident de trànsit o altres incidències amb intervenció de la Policia Municipal
Sol·licitud de l'informe policial relacionat amb l'incident en què s'ha vist involucrada la persona interessada o vehicle implicat.
En cas d'accident de trànsit amb persones ferides, l'informe consta de les dades de les persones i dels vehicles involucrats, d'una breu descripció dels fets ocorreguts i de les manifestacions de les persones implicades, així com, dels croquis.
En els accidents de trànsit sense persones ferides, la Policia Municipal prestarà el servei d'assistència i assessorament a les persones implicades, amb la formalització de l'informe de l'accident sense croquis.
Abans de fer la sol·licitud de l'informe, cal verificar amb el servei de Policia Municipal si la incidència consta a les seves bases de dades. La consulta pot fer-se mitjançant el correu electrònic SGPM@terrassa.cat
Una vegada rebuda la confirmació amb el número de referència, per part del servei de Policia Municipal, ja es pot formalitzar la petició mitjançant el següent formulari i fer efectiu el pagament de la taxa corresponent amb el document que es genera al finalitzar el tràmit.
L'informe s'enviarà per correu electrònic a l'adreça electrònica que la persona sol·licitant hagi posat a la seva sol·licitud.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones implicades (conductors/res, passatgers/res, vianants i lesionats/ades) o les persones que les representen legalment, o bé, companyies d'assegurances dels vehicles implicats.
Preu
Per l'any 2024:
- Informes sobre actuacions policials, o accidents de trànsit sense ferits ....... 61,57 euros
- Informes relatius a accidents de trànsit amb croquis .................................... 84,40 euros
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
15 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu
Servei responsable
Policia Municipal
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 805 555 - - 092 (urgències) - - 900 770 092 (telèfon gratuït 24 h. per comunicar comportaments vandàlics anonimament)
SGPM@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 9-2-2024