Consulta per la no - Discriminació
Mitjançant aquest consulta es rebrà assessorament o, si escau, es derivarà al servei municipal o organisme adient per tal de definir una estratègia d'intervenció i arribar a la resolució dels dubtes que es plantegin davant d'una situació de discriminació.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
Persones empadronades a Terrassa, o persones que facin una consulta o queixa vinculada a Terrassa
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
15 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Servei responsable
Ciutadania
Ca de Torres García, 33 3 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ciutadania@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 5-2-2014