Participació en processos selectius per a la contractació temporal de personal i Borsa de Treball
Sol·licitud per participar en processos selectius per a la contractació temporal de personal i per a la confecció de Borses de Treball per a l'Ajuntament de Terrassa.
Termini de presentació de sol·licituds convocatòries obertes
Contractació urgent i temporal d'un/a Oficial de Manteniment d'Escoles (Codi: OFIMEDU): presentació de sol·licituds del 26 de maig al 4 de juny de 2023, ambdós inclosos.
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Consulteu les Convocatòries obertes i les respectives bases.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Persones que compleixin els requisits determinats per a cada procés de contractació.
Documentació que cal presentar
- Titulació acadèmica requerida (original)
- Carnet de conduir de classe B vigent. (còpia)
- Certificat que acrediti els coneixements de nivell de català exigits, o superior (original)
(Expedit per la Junta permanent de Català o els reconeguts per aquesta entitat com a equivalents (Decret 161/2002, d'11 de juny).
- Documentació acreditativa del coneixement de la llengua castellana (original)
(En el cas de les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola.(segons allò establert al punt h) de la base tercera)
- Currículum vitae degudament actualitzat (original)
Documentació acreditativa dels mèrits al·legats al currículum:
- Certificat de l'òrgan competent, per acreditar l'experiència professional en l'àmbit públic (original)
(Que contingui l'escala, subescala, categoria professional i grup de classificació, la data d'inici i fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions realitzades)
- Contracte de treball per acreditar l'experiència professional en l'àmbit privat (original)
O bé:
- Certificat /s o contracte/s que acreditin l'experiència professional (original)
- Certificat de l'òrgan competent per acreditar la resta de mèrits (original)
La documentació cal escanejar-la i adjuntar-la a la sol·licitud
- Certificat d'empresa (original)
- Informe de vida laboral (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
En el moment de signar la sol·licitud per a prendre part en el procés selectiu, la persona declara que són certes i verídiques totes i cadascuna de les dades que figuren en la pròpia sol·licitud i en el currículum que s'adjunta.Preu
- Processos selectius per a la contractació temporal i Borses de treball: no s'aplicarà cap taxa.
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Consulteu les Convocatòries obertes i les respectives bases.
Servei responsable
Organització i Recursos Humans
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
selecciorrhh@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 29-5-2023