Participació en processos selectius per a la contractació temporal de personal i Borsa de Treball
Sol·licitud per participar en processos selectius per a la contractació temporal de personal i per a la confecció de Borses de Treball per a l'Ajuntament de Terrassa.
Termini de presentació de sol·licituds convocatòries obertes
Contractació urgent i temporal d'una persona oficial de manteniment d'escoles (OFICEDU/24): presentació d'instàncies del 20 de novembre al 3 de desembre de 2024, ambdós inclosos.
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Consulteu les Convocatòries obertes i les respectives bases.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Persones que compleixin els requisits determinats per a cada procés de contractació.
Documentació que cal presentar
- Titulació acadèmica requerida (original)
- Permís de conduir de la classe B vigent. (original)
- Certificat que acrediti els coneixements de nivell de català exigits, o superior (original)
(Expedit per la Junta permanent de Català o els reconeguts per aquesta entitat com a equivalents (Decret 161/2002, d'11 de juny).
- Documentació acreditativa del coneixement de la llengua castellana (original)
(En el cas de les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola (segons allò establert a les bases reguladores del procés selectiu)
- Currículum vitae degudament actualitzat (original)
Documentació acreditativa dels mèrits al·legats al currículum:
- Certificat de l'òrgan competent, per acreditar l'experiència professional en l'àmbit públic (original)
(Que contingui l'escala, subescala, categoria professional i grup de classificació, la data d'inici i fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions realitzades)
- Contracte de treball per acreditar l'experiència professional en l'àmbit privat (original)
O bé:
- Certificat /s o contracte/s que acreditin l'experiència professional (original)
- Certificat de l'òrgan competent per acreditar la resta de mèrits (original)
La documentació cal escanejar-la i adjuntar-la a la sol·licitud
- Certificat d'empresa (original)
- Informe de vida laboral (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
En el moment de signar la sol·licitud per a prendre part en el procés selectiu, la persona declara que són certes i verídiques totes i cadascuna de les dades que figuren en la pròpia sol·licitud i en el currículum que s'adjunta.Preu
- Processos selectius per a la contractació temporal i Borses de treball: no s'aplicarà cap taxa.
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Consulteu les Convocatòries obertes i les respectives bases.
Impresos
Servei responsable
Organització i Gestió de Persones
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
selecciorrhh@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 19-11-2024