Protecció dades i Administració electrònica
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.563874037, 2.0101523132
Com contactar
Correu electrònic:
protecciodades@terrassa.cat
Telèfon: | 937 397 000 |
Horaris
De dilluns a divendres de 9.00 a 15.00 h. (durant tot l'any)
Observacions / Més informació
Delegat de Protecció de Dades: delegatprotecciodades@terrassa.cat
Aquesta oficina és responsable dels tràmits següents
- Sol·licitud del dret d'Accés a dades personals
- Sol·licitud del dret d'Oposició sobre dades personals
- Sol·licitud del dret de Limitació del tractament de dades personals
- Sol·licitud del dret de Portabilitat de dades personals
- Sol·licitud del dret de Rectificació de dades personals
- Sol·licitud del dret de Supressió de dades personals
Veure els tràmits que es poden fer en aquesta oficina