Servei d'Atenció Ciutadana (Servei intern de suport)
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Aquesta oficina és responsable dels tràmits següents
- Autorització o revocació per a la notificació electrònica
- Bústia de consultes, suggeriments i queixes
- Comunicació d'adreça electrònica i/o número de mòbil
- Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament
- Presentació de documentació per a altres administracions
- Sol·licitud del certificat digital idCAT
Veure els tràmits que es poden fer en aquesta oficina