Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Presentació d'ofertes en cas de contractes tramitats amb procediment negociat sense publicitat

Pas 1 de 2: Entrada de dades

En aquest pas cal entrar les dades de la persona sol·licitant i omplir la informació relativa a allò que es demana.

Instruccions de tramitació

Entrada de dades:

  • Empleneu les vostres dades personals i la resta de dades específiques del formulari.
  • A la part inferior de la pantalla, disposeu d'una relació dels documents requerits per aquest tràmit. Afegiu-los si els teniu en format digital.
  • Premeu el botó "Continuar".

Accedireu a la pantalla de repàs de les dades del tràmit, si cal podeu modificar-les. Si les dades són correctes premeu "Confirmar".

En la pàgina final trobareu un document electrònic original en format PDF.
Aquest document és el comprovant, signat per l'Ajuntament, conforme la vostra sol·licitud, comunicació o queixa ha estat rebuda per l'Ajuntament.

Tancar instruccions

Sol·licitant

Introduïu les dades de la persona, entitat o empresa titular de la sol·licitud



Entreu el número de document sense espais ni guions.
Exemples:
      12345678A (en el cas de DNI)
      A12345678 (en el cas de NIF)
      X1234567A (en el cas de NIE)

Representant

Introduïu les vostres dades identificatives en cas que actueu en nom d'una altra persona, empresa o entitat



Entreu el número de document sense espais ni guions.
Exemples:
      12345678A (en el cas de DNI)
      A12345678 (en el cas de NIF)
      X1234567A (en el cas de NIE)



Dades de contacte

Introduïu les dades necessàries a efectes de comunicació


















Només números,
sense guions ni
punts ni espais.
Exemple:
111222333

Només números,
sense guions ni
punts ni espais.
Exemple:
111222333
Adreça de correu electrònic.
Exemple: seuelectronica@terrassa.cat

Notificació electrònica

 Vull rebre notificació electrònica de tots els actes d'aquest procediment en aplicació del què disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. A tal efecte, facilito en la present sol·licitud, el correu electrònic i el telèfon mòbil (on rebreu per SMS un numero PIN que us permetrà accedir al document. Consulteu informació sobre la notificació electrònica a l'apartat d'ajuda)

* Dades obligatòries ( ** dades obligatòries només en cas de persona física)
És obligatori fer constar un número de telèfon, fix o mòbil.


Sol·licito:

Que sigui acceptada la documentació adjunta, en relació a les següents dades:


DECLARO
- Actuar en nom propi / Estar autoritzat per actuar en nom d'altri/ Tenir poders suficients per actuar en representació
- Tenir plena capacitat d'obrar
- No incorre en cap circumstància de prohibició de contractar ni de conflicte d'interessos
- Tenir l'habilitació professional que, si s'escau, és exigible per dur a terme la prestació que constitueix l'objecte del contracte / Estar compreses les prestacions del contracte dins dels fins, objecte o àmbit d'activitat que, d'acord amb els estatuts o regles fundacionals de l'empresa, ens són propis.
- Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social
- Complir amb la normativa en matèria de prevenció de riscos laborals
Estar inscrit en el RELI (*veure informació addicional) i ser vigents les dades que hi consten
Comprometre'm a complir les condicions especials d'execució que preveuen els plecs que regeixen el contracte

AUTORITZACIÓ
AUTORITZO l'Ajuntament de Terrassa a efectuar les comprovacions oportunes en relació a estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social

Espai adreçat a les empreses
(en el cas d'haver marcat en aquest formulari l'opció de rebre notificació electrònica)
Si la persona que ha d'acceptar o rebutjar les notificacions és una diferent de la que fa la sol·licitud, S'AUTORITZA que les notificacions puguin ser acceptades o rebutjades per la següent persona, i a tal efecte, es facilita en la present sol·licitud el correu electrònic i el telèfon mòbil :


Entreu el número de document sense espais ni guions.
Exemples:
      12345678A (en el cas de DNI)
      A12345678 (en el cas de NIF)
      X1234567A (en el cas de NIE)


(max. 200 caràcters)
 

Informació addicional

(*) Accediu al RELI

* Dades obligatòries

Afegir documents

Adjunteu, en format electrònic (tamany màxim 30 MB), els documents necessaris per a la tramitació.
En vermell hi ha assenyalats els documents imprescindibles per a la tramitació.

Cada fitxer ha de correspondre a un document. No adjunteu més d'un document en el mateix fitxer. El servei responsable es reserva el dret a requerir l'original dels documents aportats en la present sol.licitud.

La proposta a presentar haurà d'incloure tota la documentació especificada, en cada cas, en el Plec de Clàusules Administratives Particulars de l'expedient de licitació.

En cas que el document que heu de presentar no consti en l'apartat anterior, incorporeu-lo a través de la següent opció:

Altres documents per a la tramitació
 »  Descripció breu  
» Tipus de document
» Seleccioneu el fitxer

Els tipus de fitxers acceptats son: pdf, odt, doc, docx, rtf, txt, ods, xls, xlsx, jpg, tif, mpg, avi, dwg, gml
NO s'accepten documents pdf de tipus Cartera PDF
.

 
La meva carpeta ciutadana