Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Presentació d'ofertes en cas de contractes menors


Presentació d'ofertes i pressupostos als procediments d'adjudicació de l'Ajuntament de Terrassa.

La presentació mitjançant aquest formulari només és vàlida en cas de contractes menors.

De conformitat amb el que estableix l'article 118 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, es consideren contractes menors els contractes d'un import inferior a 40.000 euros, exclòs l'IVA, quan es tracta de contractes d'obres, o a 15.000 euros, exclòs l'IVA, quan es tracti d'altres contractes.

Segons l'article 29.8 del mateix text legal, els contractes menors no poden tenir una durada superior a un any ni ser objecte de pròrroga.

La Llei de contractes del sector públic i l'Ordenança municipal per al govern i l'administració electrònica (BOP de 2 de gener de 2007 i de 18 de desembre de 2014), estableixen l'obligatorietat de l'ús de mitjans electrònics, informàtics o telemàtics per a la presentació de les ofertes.

Avís important: Per a la presentació de la sol·licitud únicament s'admet un Certificat personal o un Certificat de representació de persona jurídica. En cap cas s'admet un Certificat de persona jurídica.

Com es pot tramitar

Per Internet
Ompliu el formulari (id. obligatòria amb certificat digital)
Què vol dir ID. OBLIGATÒRIA AMB CERTIFICAT DIGITAL?

Aquest tràmit necessita que esteu identificats amb un certificat digital.

Això vol dir que, quan esteu a la pantalla de l'AOC per identificar-vos, haureu de triar el mètode Certificat digital:

Si ja esteu identificats amb un altre mètode (idCatMobil, cl@ve, etc) heu de sortir i tancar el navegador abans de tornar-vos a identificar.

Tancar instruccions

Qui el pot demanar?

Empreses i professionals que hagin rebut una sol·licitud d'oferta o pressupost per part d'algun servei de l'Ajuntament de Terrassa.
En el cas d'empreses només pot presentar la sol·licitud el representant legal de l'empresa.

Servei responsable

Servei de Contractació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000 - - 937 397 093 contractació d'obres
contractacio@terrassa.cat

Observacions

En el cas de Presentació d'ofertes de contractes menors d'obres i serveis vinculats a les obres el Servei Responsable és:
Contractació d'obres
Pl. Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 093
contractacio.obres@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 13-3-2018

La meva carpeta ciutadana