Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Propostes ciutadanes en el Ple Municipal


Mitjançant aquest tràmit, els veïns i les veïnes, les entitats i els col·lectius de la ciutat poden fer una proposta d'acord com a punt de l'ordre del dia al Ple Municipal.

Per fer-ho cal presentar una sol·licitud amb una antelació de deu dies hàbils abans de la sessió del Ple.

Art. 11 del Reglament de Participació Ciutadana, i articles 43.6 , 46.6.a) i 57.5 del Reglament Orgànic Municipal (ROM)


Com presentar una proposta d'acord

Per part de persones físiques:
- Per internet, El formulari s'ha de signar electrònicament. En el cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) poden obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

- Presencialment, a les OACs, presentant la sol·licitud específica
Per part de les entitats i els col·lectius de la ciutat :
- Per internet, sol·licitud signada electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.
En aquest cas en el formulari ha de constar l'entitat com a sol·licitant i la persona autoritzada com a representant.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Segons l'art. 11.1 del Reglament de Participació Ciutadana poden sol·licitar una proposta d'acord com a punt de l'ordre del dia al Ple Municipal::
a) Els veïns i les veïnes majors de setze anys,
b) Entitats: inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes,
c) Col·lectius de la ciutat, entenent per aquests a l'efecte del present Reglament les plataformes, les xarxes o altres formes dactivitat col·lectiva que no disposin de personalitat jurídica i que estiguin inscrites al Registre Municipal de Participació de la Ciutadania.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

2 dies (48 hores) abans de la sessió plenària

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Impresos

Servei responsable

Servei de Qualitat Democràtica
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
qualitatdemocratica@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 7-10-2019

La meva carpeta