Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
És l'informe previ en el qual l'Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l'activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent.
Requisits previs
Per iniciar la tramitació d'aquesta sol·licitud, cal que s'hagi fet efectiu el pagament de la taxa.
Termini de presentació de la sol·licitud
S'ha de sol·licitar prèviament a l'inici de l'activitat i a la presentació de la sol·licitud o comunicació prèvia corresponent.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o la persona que la representi legalment. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
Documentació que cal presentar
- Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat (original)
- Plànol de l'emplaçament de l'activitat projectada (original)
- Memòria tècnica descriptiva de l'activitat projectada (original)
- Documentació tècnica que exigeix la legislació d'accidents greus, si s'escau (original)
- Autorització per tramitar en nom d'altra persona, si és el cas (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
2024: 121,64 euros [art. 6.3.9 de l'Ordenança fiscal núm. 3.1]
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
1 mes.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent: Continua la tramitació dels procediments als quals es vincula, sens perjudici que no es podran adquirir per silenci administratiu facultats o drets contraris a l'ordenament jurídic.
Impresos
- Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Observacions
Sobre la documentació a presentar
La memòria ha d'explicar la naturalesa i les característiques principals de l'activitat, amb determinació de les necessitats d'ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l'activitat respecte la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals.
Lliurament de l'informe
A la sol·licitud cal indicar per quin mitjà es vol rebre el certificat:En la recollida del certificat, cal mostrar algun document d'identificació (DNI, passaport, NIE, ...).
Caducitat de l'informe
L'informe o certificat urbanístic caduca en el termini que es fixa en el mateix informe, amb un mínim de sis mesos, i, si no n'hi ha, al cap de dos anys d'haver estat expedit. Transcorregut aquest termini, caldrà tornar-lo a demanar.
Informació actualitzada el dia 8-1-2019