Informe sobre la innecessarietat d'obtenció de llicència de primera utilització i ocupació
Dona informació sobre si una edificació concreta està obligada legalment a comunicar la primera utilització i ocupació.
Normalment la persona titular sol·licita aquesta informació de cara a acreditar davant les empreses subministradores de serveis la innecessarietat d'aquesta comunicació.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica o la persona que la representi legalment.
Preu
2024: 134,05 euros (art. 6.3.10 de l'Ordenança fiscal núm. 3.1)
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
1 mes
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu (art. 24 de la Llei 39/2015)
Impresos
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Observacions
En la recollida de l'informe, cal mostrar algun document d'identificació (DNI, passaport, NIE, ...).
El termini màxim de tramitació és de tres mesos, segons determina l'art. 21.3 de la Llei 39/2015. Si al venciment d'aquest termini no s'ha emès i lliurat l'informe, la sol·licitud ha d'entendre's estimada per silenci administratiu (art. 24 de la Llei 39/2015).
Informació actualitzada el dia 12-7-2024