Servei Públic de Consum
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Coordenades 41.556030512, 2.0041743529
Com contactar
Correu electrònic:
consum@terrassa.cat
Pàgina web:
Servei Públic de Consum
Telèfon: | 937 397 429 |
Horaris
De gener a juny i de setembre a desembre de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h.
Juliol i agost de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h.
Aquesta oficina és responsable dels tràmits següents
- Consulta i/o assessorament sobre temes de consum
- Denúncies de temes de consum
- Mediació i/o arbitratge en matèria de consum
- Petició d'exemplars de fulls oficials de queixa / reclamació / denúncia
- Sol·licitud d'adhesió a la Junta Arbitral de Consum
- Sol·licitud de tallers o xerrades sobre temes de consum
Veure els tràmits que es poden fer en aquesta oficina