Certificat sobre inscripcions al Registre Municipal d'Unions Consensuals
Certificació que acredita la inscripció o la NO inscripció en el Registre Municipal d'Unions Consensuals de Terrassa.
Disposeu de quatre modalitats de lliurament del certificat:
- Recollir a les oficines municipals d'atenció ciutadana
- Recollir directament a les dependències de Secretaria General
- Enviament per correu postal al domicili del Padró Municipal d'Habitants
- Enviament per correu electrònic: per optar a aquesta modalitat heu de signar electrònicament el formulari d'aquest web amb un certificat digital personal que us identifica. En aquest cas, rebreu un certificat signat electrònicament pel Secretari General de l'Ajuntament.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
Persones que estiguin inscrites en aquest registre, o persones que vulguin acreditar que no estan inscrites en el registre i per tant no disposen de parella estable.
Documentació que cal presentar
- Document d'identitat de la persona sol·licitant. Es presenta per acreditar l'identitat en el moment de recollir el certificat. (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Compromís en el termini de resolució
5 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Secretaria General
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
secretaria.general@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 3-2-2014