Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Autorització permanent per accedir amb vehicle a zones de circulació restringida


Autorització permanent


Per a l'accés amb vehicle a les zones de la ciutat on el trànsit es troba total o parcialment restringit, és necessària l'obtenció d'una autorització municipal

Aquestes zones són:
- Àrea de vianants de la Plaça Vella (abans Illa de vianants),
- Antic Poble de Sant Pere,
- Rambla d'Ègara,
- Carrers adjacents de la Rambla d'Ègara,,
- Plaça del Progrés,
- Carrer de Columel·la,
- Carrer del Castell,
- Plaça de la Quadra,
- Carrer de Miquel Casas,
- Carrer de Sant Marian,
- Carrer del Mas de Canet (Les Martines i Les Carbonelles),
- Carrer de Sant Cristòfol


En funció de la zona, la persona sol·licitant rebrà un distintiu de color per a la identificació del vehicle autoritzat.

En el cas de zones on l'accés estigui condicionat per pilones mòbils, a més de l'autorització, s'haurà d'obtenir un comandament a distància previ pagament de la taxa corresponent.

A les zones restringides on el control d'accés es fa mitjançant càmeres, l'autorització per accedir-hi pot ser sol·licitada fins passades 48 hores com a màxim, sempre que es tracti d'una situació imprevista.

Important: Aquest tràmit no suposa l'autorització d'accés a la Zona de Baixes Emissions (ZBE), el qual encara no està disponible. L'autorització d'accés a la ZBE es posarà en funcionament un cop entri en vigor l'Ordenança per la qual es fixen els criteris d'accés, circulació i estacionament de vehicles a la Zona de Baixes Emissions de Terrassa.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Com demanar un nou comandament a distancia que ha deixat de funcionar

La petició es pot fer, per internet, mitjançant el tràmit de Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament , a través de la Seu Electrònica, o bé, presencialment, a qualsevol de les oficines d'atenció ciutadana.

Si no han passat dos anys, el servei de Via Pública truca per telèfon o envia un correu electrònic a la persona interessada comunicant-li que pot passar per les seves oficines a recollir un comandament nou sense cost.

Si, per contra, han passat més dos anys, des del servei de Via Pública s'envia un correu electrònic a la persona interessada amb un enllaç al tràmit de Pagament de la taxa per l'accés amb comandament per a vehicles a zones de circulació restringida, i s'informa que un cop efectuat el pagament pot passar per les seves oficines a recollir un comandament nou.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Per a més informació, consultar l'apartat Qui pot accedir-hi, de cada zona

Documentació que cal presentar

En el cas de llogaters/res de plaça de garatge, que no resideixin a la zona de circulació restringida:

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Taxa per a l'adquisició del comandament per l'any 2024: 50,05 euros
El pagament d'aquesta taxa només serà necessari per a l'obtenció del comandament a les zones que tinguin pilones automàtiques ( consulteu Relació de zones de circulació restringida)

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Compromís en el termini de resolució

3 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat

Observacions

Una vegada obtinguda l'autorització per part del servei de Via Pública, s'haurà de fer el pagament de la corresponent taxa. Un cop fet el pagament, la recollida del comandament i de la targeta d'identificació es farà a les oficines del servei de Via Pública

NO es podrà fer el pagament de la taxa sense la prèvia autorització d'accés a zones de circulació restringida per part del servei responsable.

Informació actualitzada el dia 23-1-2024

La meva carpeta ciutadana