Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trŕmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre trŕmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pŕgina

Enviant dades del trŕmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trŕmit

Estem signant i registrant el vostre trŕmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pŕgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estŕ generant el document que s'haurŕ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trŕmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatňria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Organització i Gestió de Persones

La Seu electrňnica permet realitzar tots els trŕmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.

Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrňnica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electrňniques dels admesos en la nostra plataforma.

En cas de no disposar de certificat electrňnic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mňbil , sistema d'identificació i signatura electrňniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer trŕmits signats per internet d'una manera fŕcil i ŕgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.

En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessŕries per a relacionar-se electrňnicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prčvia per a la tramitació presencial.

Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i trŕmits per telčfon.

Adreça

Pl Didó, 5 (08221 Terrassa) Accés al mapa
Coordenades 41.563874037, 2.0101523132

Com contactar

Correu electrňnic:     selecciorrhh@terrassa.cat

Telčfon:     937 397 000

Horaris

Horari d'atenció telefňnica: de dilluns a divendres de 8.00 a 15.00 h.

Horari d'atenció presencial: de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h. i tardes amb hores concertades.

(Feu clic sobre el plŕnol per veure'l ampliat)

Aquesta oficina és responsable dels trŕmits següents



Veure els trŕmits que es poden fer en aquesta oficina
La meva carpeta ciutadana