Llicència municipal d'espectacles públics i activitats recreatives
Tràmit que s'ha de fer a l'ajuntament per a l'obtenció de llicència municipal d'obertura d'espectacles públics i d'activitats recreatives.
Es podran legalitzar modificacions substancials de l'activitat, mitjançant la presentació d'una Llicència de modificació amb els mateixos procediments, documentació i requisits que els establerts per al seu atorgament.
Activitats incloses en el règim de Llicència municipal d'espectacles públics i activitats recreatives
1. Establiments oberts al públic amb un aforament autoritzat superior a 150 persones:2. Amb independència de l'aforament:
Tràmits previs a la sol·licitud de llicència
Per legalitzar l'activitat, establiment o instal·lació sotmesa al tràmit de Llicència Municipal, el titular de la mateixa o el seu representant legal, ha de realitzar els tràmits següents:
- Efectuar consulta prèvia sobre la necessitat de Declaració d'impacte ambiental.
- Verificar la compatibilitat urbanística de l'activitat o instal·lació, sollicitant informe urbanístic (opcional).
- Obtenir llicència d'obres o efectuar la comunicació prèvia d'obres, si per a l'exercici de l'activitat cal adequar l'establiment i/o les instal·lacions
- Comprovar si el local on s'ubica es troba a la zona delimitada al Plànol d'adreces afectades per la zona de seguretat de Protecció Civil i Seguretat industrial i si ho està, obtenir prèviament el certificat de compatibilitat urbanística previ a l'inici/implantació de l'obra/activitat/ús, i en tot cas abans de tramitar l'expedient administratiu per a la seva legalització. Aquest certificat es pronunciarà respecte als aspectes urbanístics i de viabilitat en relació a la seguretat davant el risc químic per a la implantació en la Zona d'intervenció envers l'Autoprotecció (ZIEA). Si necessiteu aclarir dubtes tècnics, disposeu de una Instrucció tècnica interpretativa de la compatibilitat d'obres i usos en l'entorn del polígon "Can Parellada". Per a més informació sol·liciteu cita amb personal tècnic municipal o envieu la vostra consulta a la bústia dels tècnics abans de presentar la sol·licitud.
- Presentar una Declaració responsable en matèria de salut alimentària, si es tracta d'un establiment on es comercialitzen o serveixen aliments (Real Decret Llei 191/2011). Es poden consultar els requisits que s'apliquen per a cada activitat en el quadre adjunt.
- Obtenir informes previs d'altres administracions (acta favorable en matèria de seguretat contra incendis, etc.).
Més informació
- » Consulteu la Guia de tramitació de Llicència d'activitat recreativa
- » Consulteu la informació bàsica sobre l'accessibilitat en locals
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les persones, entitats i empreses que vulguin iniciar, ampliar o modificar substancialment una activitat, instal·lació o establiment.
Documentació que cal presentar
-
Projecte tècnic que inclogui:
- MEMÒRIA TÈCNICA: presenteu-la mitjançant l'imprès "Projecte tècnic d'Activitats recreatives" (disponible a "Impresos")
- PLÀNOLS: d'emplaçament assenyalant distribució d'elements, instal·lacions i la maquinària
- Estudi d'impacte acústic generat per l'activitat, amb certificat de l'aïllament acústic. (original)
- Document de designació de responsable tècnic. (original)
- Justificació del càlcul de VAS (original)
- Fotografia de la façana de l'establiment o local (còpia)
En determinats supòsits cal aportar també:
- Documentació de prevenció i seguretat en matèria d'incendis (original)
- Memòria de seguretat (original)
- Estudi d'impacte ambiental (original)
- Estudi d'avaluació de la mobilitat (original)
- Memòria del dispositiu d'assistència sanitària (original)
En el supòsit que la persona que tramita la Llicència no sigui la persona titular de l'activitat, cal aportar:
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Consulteu l'ordenança fiscal núm. 3.33
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
6 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu (art. 33 de la Llei 11/2009)
Impresos
- Certificat tècnic final d'instal·lacions (Llicències)
- Projecte tècnic d'activitats recreatives i espectacles públics
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
Servei responsable
Activitats Econòmiques
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
Observacions
Ajudes
Per emplenar els formularis, us caldran algunes dades que podeu obtenir a través de diferents enllaços i/o documents.- Qualificació urbanística: consulteu el planejament vigent del web de l'ajuntament (guia de consulta)
- Referència cadastral. Consulteu:
- - la informació associada del planejament vigent del web de l'ajuntament
- - la Sede electronica del Catastro
- Codi CCAE / Codi IAE
- Número d'expedient o comunicació d'obres: consulteu la notificació d'atorgament de llicència d'obres o el registre d'entrada de la comunicació d'obres.
Notes
L'administració es reserva el dret d'efectuar inspeccions a les activitats per tal de comprovar el correcte funcionament d'acord amb la llicència atorgada.
Informació actualitzada el dia 9-9-2019