Comunicació d'activitat recreativa
Tràmit que s'ha de fer a l'ajuntament per a l'obertura d'activitats recreatives i espectacles públics que poden generar afectacions ambientals, de seguretat i salut que suposin risc per a les persones, els béns i el medi ambient i que fan que sigui necessària la intervenció d'un/a tècnic/a competent per valorar la incidència d'aquestes afectacions (Consulteu la taula de classificació, a partir del punt 13.1 (pàgina 70).
Es podran legalitzar modificacions substancials de l'activitat, mitjançant la presentació del mateix formulari de Comunicació d'activitat recreativa marcant la casella de modificació i incloent el projecte i el certificat tècnic.
És obligatori fer efectiu el pagament de la Taxa de serveis de legalització de les activitats i instal·lacions i de serveis ambientals. L'autoliquidació forma part de la tramitació telemàtica del formulari.
Tràmits previs a la comunicació amb projecte
Abans d'iniciar l'activitat o instal·lació, la persona titular de la mateixa o el seu/la seva representant legal, ha de realitzar els tràmits següents:
Pàgines amb més dades
Consulteu el web del Departament d'Interior. Prevenció d'incendis.Més informació
- » Consulteu la informació bàsica sobre l'accessibilitat en locals
- » Qualificacions urbanístiques i compatibilitat d'usos
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les persones, entitats i empreses que vulguin iniciar, ampliar o modificar substancialment una activitat recreativa.
Documentació que cal presentar
- Projecte tècnic de l'activitat signat i visat pel Col·legi professional o acompanyat de la pòlissa de Responsabilitat Civil del personal tècnic. (original)
El projecte ha d'incloure:
- MEMÒRIA TÈCNICA: presenteu-la mitjançant l'imprès "Projecte tècnic d'Activitats recreatives" emplenat (disponible a l'apartat d'Impresos)
- PLÀNOLS: d'emplaçament
- Certificat emès per personal tècnic competent (segons model) (original)
- Fotografia de la façana de l'activitat (finalitzades les obres d'adequació de local) (còpia)
En determinats supòsits, cal aportar també:
- Certificat de l'aïllament acústic, si s'escau (serà obligatori sempre que l'activitat tingui afectació amb un recinte protegit). (original)
- Certificat / informe de compatibilitat urbanística (si s'escau). (còpia)
- Certificat de verificació d'incendis segons informe de la Direcció general de prevenció i extinció d'incendis que acredita que l'activitat compleix totes les mesures de seguretat contra incendis que preveu el compliment de la normativa vigent efectuada per una entitat verificadora (si s'escau). (original)
En el supòsit que la persona que tramita la Comunicació no sigui la persona titular de l'activitat, cal aportar:
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Es calcula d'acord amb l'O.F. 3.33 i depèn del metres quadrats de l'activitat i del Vector Ambiental i de Seguretat (VAS) establert a l'Ordenança d'usos i activitats.
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
Immediat.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Impresos
- Model de certificat tècnic (Comunicacions)
- Projecte tècnic d'activitats recreatives i espectacles públics
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
Servei responsable
Activitats Econòmiques
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
Observacions
Ajudes
Per emplenar els formularis, calen algunes dades que es poden obtenir a través de diferents enllaços i/o documents.- Qualificació urbanística: consulteu el planejament vigent del web de l'ajuntament (guia de consulta)
- Referència cadastral. Consulteu:
- - la informació associada del planejament vigent del web de l'ajuntament
- - la Sede electronica del Catastro
- Codi CCAE / Codi IAE
- Número d'expedient o comunicació d'obres: consulteu la notificació d'atorgament de llicència d'obres o el registre d'entrada de la comunicació d'obres.
Notes
L'Ajuntament es reserva les facultats d'inspecció i control sobre les activitats sotmeses a comunicació amb projecte tècnic.
En el cas que es detectin incompliments de la normativa vigent o discrepàncies, inexactituds, omissions, etc. entre el que es declara documentalment i el que es comprova en la realitat del funcionament de l'activitat, la comunicació s'entendrà que no és vàlida i no pot produir efectes. En aquest sentit s'haurà de valorar la paralització de l'activitat i es podran adoptar les mesures disciplinàries adients, en el marc del procediment sancionador que correspongui, sense perjudici d'haver d'abonar la taxa d'inspecció posterior que preveu l'ordenança fiscal vigent.
Informació actualitzada el dia 13-11-2019