Procediment d'urgència en casos de perill per a les persones i els béns
L'ordenança municipal de llicències urbanístiques preveu a l'article 35 la possibilitat de declaració del procediment d'urgència per tal d'evitar danys imminents a persones o coses. Aquest procediment habilita a executar únicament obres preventives de consolidació, apuntalament o reparació urgents, però no eximeix de la sol·licitud de la corresponent llicència d'obres en un termini màxim de 15 dies.
Així doncs, amb aquest tràmit podeu comunicar-nos l'execució d'obres amb caràcter urgent i inajornable per a prendre les mesures de seguretat, disposant d'un termini de 15 dies per a sol·icitar la llicència d'obres corresponent, que inclogui tant aquestes mesures, com la resta d'obres necessàries per arranjar definitivament l'element o elements en mal estat.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
- 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
Les persones i empreses que han de fer obres amb caràcter urgent i inajornable per tal d'evitar danys imminents a persones o coses.
Documentació que cal presentar
- Fotografia , fotomuntatge o croquis, segons el cas (còpia)
- Certificat emès per personal tècnic competent que acrediti la urgència i/o abast de les obres (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gratuït
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
Immediat
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
15 dies.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Observacions
Es recorda l'obligatorietat de llençar la runa en un abocador legalment autoritzat.
Per poder executar els treballs de càrrega i descàrrega de materials que puguin tenir incidència en la circulació, s'haurà d'avisar prèviament a la Policia Municipal, via Seu Electrònica mitjançant el tràmit Autorització per a tall de carrer o via telefònica trucant al 93 780 55 55 per tal d'obtenir la seva autorització.
Informació actualitzada el dia 2-3-2022