Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Procediment d'urgència en casos de perill per a les persones i els béns


L'ordenança municipal de llicències urbanístiques preveu a l'article 35 la possibilitat de declaració del procediment d'urgència per tal d'evitar danys imminents a persones o coses. Aquest procediment habilita a executar únicament obres preventives de consolidació, apuntalament o reparació urgents, però no eximeix de la sol·licitud de la corresponent llicència d'obres en un termini màxim de 15 dies.

Així doncs, amb aquest tràmit podeu comunicar-nos l'execució d'obres amb caràcter urgent i inajornable per a prendre les mesures de seguretat, disposant d'un termini de 15 dies per a sol·icitar la llicència d'obres corresponent, que inclogui tant aquestes mesures, com la resta d'obres necessàries per arranjar definitivament l'element o elements en mal estat.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les persones i empreses que han de fer obres amb caràcter urgent i inajornable per tal d'evitar danys imminents a persones o coses.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gratuït

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Compromís en el termini de resolució

Immediat

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

15 dies.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat

Observacions

Es recorda l'obligatorietat de llençar la runa en un abocador legalment autoritzat.

Per poder executar els treballs de càrrega i descàrrega de materials que puguin tenir incidència en la circulació, s'haurà d'avisar prèviament a la Policia Municipal, via Seu Electrònica mitjançant el tràmit Autorització per a tall de carrer o via telefònica trucant al 93 780 55 55 per tal d'obtenir la seva autorització.

Informació actualitzada el dia 2-3-2022

La meva carpeta ciutadana